Jak zatrudniać odpowiednich ludzi — prosta check lista 13 punktów
Co powinieneś wiedzieć o swoim przyszłym pracowniku, żeby uniknąć kłopotów i nie narazić interesów swojej firmy
Twoją firmę tworzą przede wszystkim ludzie i to od odpowiednio dobranej kadry w znacznej mierze zależy powodzenie Twojego biznesu.
Biznes to liczby, twarde fakty. Weryfikacja tych przedstawianych nam w procesie rekrutacji powinna być stałą procedurą związaną z zarządzaniem ryzykiem w organizacji.
Stworzyliśmy tą publikacje dla Ciebie, abyś odpowiadając sobie na zawarte w niej pytania kontrolne sprawdził:
jakie podejmujesz ryzyko zatrudniając pracowników bez odpowieniej weryfikacji,
czy wiesz jakie oraniczenia mają typowe firmy HR w zakresie weryfikacji kandydata,
co powinieneś wiedzieć o swoim przyszłym pracowniku żeby mieć pewność, że zatrudniasz osobę, która przyczyni sie do sukcesu Twojej firmy.
Nasi Partnerzy